Regulamin Partnerskiego Programu Rabatowego „JOT-ka”
1. Definicje pojęć użytych w Regulaminie, przebywających w Kotlinie Jeleniogórskiej, organizowany w Obiektach Noclegowych, uczestniczących w Programie oraz u Partnerów. Karta Rabatowa, wystawiona przez Organizatora, uprawniająca jej Użytkownika do otrzymywania korzyści, oferowanych przez Partnerów, współpracujących z Organizatorem.
Użytkownik Karty rabatowej – turysta, korzystający z usług Obiektu Noclegowego, uczestniczącego w Programie, uprawniony do użytkowania Karty przez cały okres swojego pobytu w tymże obiekcie.
Partner – oferujący określony rodzaj oraz wysokość zniżki, bądź rabat dla turystów, posiadających Kartę. Liczba Partnerów jest wartością zmienną. Informacje na temat aktualnych Partnerów znajdują się na Portalu internetowym oraz ulotkach informacyjnych.
Obiekt Noclegowy – obiekt, biorący udział w Programie, zobowiązany do przekazania swoim gościom Karty na cały okres pobytu. Liczba Obiektów Noclegowych jest wartością zmienną. Informacje na temat Obiektów Noclegowych, uczestniczących w Programie znajdują się na Portalu internetowym.
Organizator – Jeleniogórska Organizacja Turystyczna.
Portal internetowy – oficjalna strona internetowa Programu: www.jot.com.pl, zarządzana przez Organizatora.
2. Ogólne postanowienia Programu „JOT-ka”
Organizator Programu jest jedynym, pełnoprawnym właścicielem Kart.
Organizator Programu przekazuje karty rabatowe Partnerom w celu udostępniania ich gościom.
Program „JOT-ka” skierowany jest do osób indywidualnych, będących gośćmi Obiektów Noclegowych, biorących udział w Programie.
Program prowadzony jest w Obiektach Noclegowych oraz u Partnerów.
Wszelkie prawa, w tym autorskie, związane z funkcjonalnością i działaniem Programu, a także wyglądem graficznym oraz oprogramowaniem portalu www.jot.com.pl stanowią własność Organizatora.
3. Warunki udziału w Programie
Warunkiem otrzymania przez turystę Karty JOT-ka jest dokonanie rezerwacji pobytu w jednym z Obiektów Noclegowych, współpracujących z Organizatorem.
Aktualna lista Obiektów Noclegowych współpracujących z Organizatorem znajduje się na Portalu -www.jot.com.pl.
Karta udostępniana jest turyście w Obiekcie Noclegowym, w którym zarezerwował nocleg na cały okres jego pobytu.
Właściciel Obiektu Noclegowego (lub osoba przez niego upoważniona) zobowiązany jest do przekazania, chętnym wziąć udział w Programie gościom, w dniu ich przyjazdu, odpowiedniej liczby Kart – tak, aby wszyscy zameldowani goście mieli możliwość skorzystania z Programu.
Otrzymanie Karty jest bezpłatne, ale właściciel Obiektu Noclegowego (lub osoba przez niego upoważniona) może pobrać za nią kaucję zwrotną – jej wysokość ustalana jest indywidualnie w każdym Obiekcie Noclegowym.
W przypadku zagubienia Karty, Użytkownik może otrzymać kolejną Kartę od właściciela Obiektu Noclegowego. Wydanie jej może się jednak wiązać z koniecznością zapłacenia dodatkowej kaucji przez Użytkownika.
Użytkownik zobowiązany jest zwrócić Kartę właścicielowi Obiektu Noclegowego najpóźniej w chwili wymeldowania.
Karta rabatowa „JOT-ka” nie jest kartą płatniczą, kredytową ani bankomatową.
4. Warunki uzyskiwania zniżek, rabatów i innych korzyści
Użytkownicy Karty rabatowej „JOT-ka” są uprawnieni do uzyskiwania zniżek, rabatów i innych korzyści u Partnerów przez cały okres pobytu w obiekcie noclegowym.
W celu otrzymania rabatu, bądź innej bonifikaty, Użytkownik zobowiązany jest do okazania Partnerowi Karty przed złożeniem zamówienia na usługę lub produkt.
Ważność Karty może być sprawdzana przez Partnera za pomocą wewnętrznego systemu kontroli.
W przypadku, kiedy Użytkownik Karty JOT-ka będzie posługiwał się nieważną lub uszkodzoną Kartą, Partner nie ma prawa i obowiązku udzielić zniżki, rabatu lub innej korzyści.
Za udostępnienie przez właściciela Obiektu Noclegowego (lub osobę przez niego upoważnioną) karty nieważnej lub uszkodzonej Organizator nie odpowiada.
Użytkownik Karty rabatowej „JOT-ka” nie może udostępniać jej osobom trzecim, wypożyczać, wynajmować, ani jej sprzedawać w żadnej formie pod rygorem jej utraty.
Rabat przyznany na podstawie okazanej Karty nie łączy się z innymi własnymi promocjami udzielanymi przez Partnera (właściciela atrakcji). Promocje nie sumują się.
5. Reklamacje
Reklamacje można zgłaszać przez cały okres trwania Programu poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: kontakt@jot.com.pl.
Reklamacje rozpatrywane będą przez Organizatora w terminie 14 dni roboczych od chwili otrzymania wiadomości. Odpowiedzi zostaną wysłane za pośrednictwem poczty e-mail na adres wskazany przez osobę zgłaszającą reklamację, bądź pisemnie, jeżeli taka prośba wpłynie do Organizatora.
Postanowienia końcowe
Przystępując do Programu, Użytkownik, oraz Partner akceptują treść Regulaminu i zobowiązują się go przestrzegać.
Organizator niniejszym informuje, że w przypadku braku dostępu do Internetu u Partnera, Karta rabatowa „JOT-ka” może nie zostać zaakceptowana. Do sprawdzenia ważności Karty oraz do poprawnego działania systemu wymagany jest Internet. Użytkownik Karty rabatowej „JOT-ka” zobowiązuje się, że w takim przypadku nie będzie żądał zadośćuczynienia.
Ewentualne spory związane z Programem Regionalnej Karty Rabatowej JOT-ka będą rozstrzygane przez właściwy rzeczowo sąd powszechny.
Użytkownik Karty rabatowej „JOT-ka” nie może otrzymać gratyfikacji za niewykorzystanie udostępnionej mu Karty.